söndag 27 september 2009

Roma Roma!

Har inte hittat så mycket intressant den här morgonen.
Söndagar brukar bjuda på mycket bra spel, men de flesta gick åt igår.
Malmö FF - Hammarby är helt klart med på min kupong.
Stackars Hammarby kan inte göra mål, och kan inte hålla sig från att släppa in dom häller.
Medans Malmö har vänt på steken och har två glödheta anfallare.
1.50 är syn direkt från min sida.

Roma möter Catania borta och precis som förra omgången så tror jag på nytändning för Rom laget.
Catania har en dålig inledning på säsongen och kommer åka på en ny förlust med uddamålet.
1.92 tycker jag man ska spela, Roma gör mycket mål och vinner med 2 idag.

Mitt sista spel för idag är Espanyol hemma mot nykomlingen Xeres.
Xeres har inte tagit poäng och inte gjort något mål ännu, spelar bra på hemmaplan men borta mot målfarliga Espanyol så blir det respass hem igen utan varken poäng eller mål.
1.52 kan gott synas.

/Handsken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar