lördag 26 september 2009

Handicap Weekend

Äntligen lördag!
Har suttit och rekat spel hela morgonen och många godbitar.

Chelsea ångar på som tåget, och Wigan får precis som vanligt ge vika mot Londonlaget på hemmaplan.
En ur usel statistik mot top4 lagen och en blek inledning på Premier League får mig att stortvivla på Andreas Johanssons gamla lag. (1.0-0.0) handicap ger mig 1.97 i odds som jag snabbt synar.

Liverpool mot Hull.
Pool älskar dom här matcherna, då man får bättra på statistiken.
Torres hänger 2 och benayoun för minst 1.
(0.0 - 1.0) handicap till 1.49 får mig att skämmas att jag inte lirar (2.0) handicap.

West Brom möter Crystal Palace hemma och kommer inte göra några misstag på hemmaplan och behålla sin serieledning, 1.50 är helt klart synat nog snackat.

Det säkraste man kan göra just nu är nog att spela på Barcelona och Real Madrid.
Spelar Barca med (0.1-0.0) hanidcap till 1.70 och Real hemma mot Tenerife (0.0 - 2.0)
till 1.85.

Till sist
Kalmar mot Göteborg X - 3.25
Malmö - Bajen 1 -1.52

/Handsken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar