lördag 26 september 2009

I sista stund..

Lite roliga streck inför V.75.

Avdelning 1: 5 Trade East är storfavorit. Jag tror han är bästa hästen men varnar ändå för 1 Sundbys Gidde (4%) och nummer 4 Herr Martinique.
Sundbys Gidde kommer att ta spets och det flesta experter tror han kommer släppa till 5 Trade East.
Jag hoppas Att han inte gör det och släpper till Stallkompisen Herr Martinique. Och därifrån är han svårslagen.

Avdelning 2: Jag väljer att spika 3 Monday Morning som har gjort riktigt bra lopp på slutet.
är riktigt stark och distansgynnad. Streckad på 22 % så de är en rolig spik

Avdelning 3: Tar med favoriterna och lägger till 4 Jilly och 7 Haaga Prinsen.
Riktiga långskott. Men det har kapacitet att skrälla med rätt lopp.

Avdelning 4: 8 Jerns Stravinsky streckad på 7% har inte förlorat felfri i år och är ett roligt streck i detta lopp.

Avdelning5: dagens svåraste lopp tycker jag. Så jag väljer att spika 11 Lemond. Trots risk för galopp. tar ställning!

Avdelning 6: Cash Winning Vita är bästa hästen. Men varnar för 1 Lovely Conch som kan få ett riktigt bra lopp. Samt 8 Gentle Tilly som har kapacitet och bara är streckad till 2%!

Avdelning7: 8 Muffin D:K är bara streckad till 7 % har aldrig sett hästen. Men har det bästa rekordet över distansen och står 20 meter före. känns som den kan bli farlig.


Lycka till/ Squilli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar